Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 10:18   #3
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. tilbereding av omeletter i fase 1

Cottage cheese og hvitost skal du ikke ha før i fase 3. Kjøtt skal du ikke ha før i fase 2. Jeg fikk beskjed at jeg kunne blande inn ett egg i omeletten. For å få den bedre, så steker jeg den sammen med sopp, løk, paprika og squash. Jeg pleier å ha i litt ekstra vann og litt fiberhusk for å regulere magen. Det var de også positive til på klinikken.

Jeg tror du vil få best effekt om du følger dietten bokstavtro. For min del har jeg tenkt sånn at jo mer bokstavtro, jo fortere vektnedgang og jo kortere tid trenger jeg før jeg kan gå over til et mer normalt kosthold igjen. Jeg forstår at de forskjellige produktene ikke smaker så godt, men utrolig nok så venner man seg til smaken etterhvert.