Tråd: Helt utslått
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 21:00   #7
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Helt utslått

Opprinnelig lagt inn av vermundo, her.

Tusen takk for oppmuntrende ord
Når det gjelder kosttilskudd så fikk jeg en laaaang liste etter at blodprøvene kom tilbake. De har jeg flittig tatt. Men det kan være jeg har forklaringen på hvorfor jeg er så utslått. I går kveld/ettermiddag fikk hele familien på 9 omgangssyke på en gang
Jeg pleier egentlig slippe billigere unna enn de andre. Men denne gangen var det virkelig det verste jeg har vært med på i hele mitt liv. Kunne ikke stå på beina, besvimte flere ganger mens jeg sto over doskåla. Holder ikke på noe, bare på Cola Så nå har jeg vasket etter ungene/løpt på do i noen timer. Vet ikke om det slår så hardt ned i meg fordi jeg har så lite energi, eller om det kan ha ligget og ulmet, og at det er derfor jeg er så slapp denne uken...

Huff da - omgangssyken er ikke til å spøke med, og det kan absolutt være den som er årsak til at du følte deg ekstra utslått.
Men blir du ikke bedre til i morgen, så ta en telefon til legen - bedre å sjekke enn å hangle rundt i dagesvis.
Håper du følger deg bedre

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat