Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 13:26   #1684
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jo da, kjempestolt over resultatet jeg altså - men du vet..... mye vil ha mer osv
Men jeg stresser heldigvis ikke, og har ikke absolutte krav til å gå ned så og så mye innen f.eks. jul.
Mål ja, men ikke krav.
Nå har jeg f.eks. to mål; komme i gang med vektreduksjonen igjen, og -5kg til 14.oktober.
Blir spennede med Bergens-tur og legetime, og ikke minst om du eventuelt finner deg tilrette på ED.
Vi skal nok backe deg opp når du kommer i gang (regner neste som sikkert at du starter på ED jeg ), og skrik ut all frustrasjon og alle spørsmål - noen av oss har helt sikkert opplevd samme sak.
Men ventetiden er den vanskeligste, kan liksom ikke gjøre noe.
Så kanskje min mammas råd kan hjelpe deg; gjør/tenkt på noe annet
Det ordner seg skal du se

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat