Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 15:05   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I dag ble jeg faktisk misunnelig...

Jeg savner overhodet ikke poteter, ris eller pasta i alle fall - har ikke gjort det et sekund heller. Har spist litt poteter 4-5 ganger kanskje siden 21. mai, men da var vi ute og spiste og jeg tok bare litt og lot resten ligge igjen.

Jeg er egentlig veldig, veldig glad i brød - nystekt brød er knallgodt! Kanelboller og skolebrød og... Mmmm... Men jeg er ikke ketose og en veldig sjelden gang kan jeg unne meg et skolebrød. F.eks. om vi skal på hytta en hel helg og jeg vet kjæresten kommer til å ha med seg sjokolade, da kutter jeg ned på fettet den helga og unner meg et skolebrød og litt sjokolade f.eks. Men langt i fra hver helg da! Jeg har vel spist 2 skolebrød i hele sommer.

Jeg er også veldig glad i sjokolade, men klarer meg med en liten bit mørk sjokolade til tekoppen om jeg blir sugen. Ellers er det deilig med en kremklatt med litt kakaopulver og søtning og evt. noen bringebær over - det er deilig det!!! Kan finhakke en liten bit mørk sjokolade og strø over også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat