Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 17:53   #333
Dollsine
Gjest

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Huff da, høres skikkelig kjipt ut å ha det sånn som du har det nå Jeg er nok litt tom for motivasjon selv for tiden, ettersom vekten har stått stille (faktisk gått litt OPP) den siste uka. .......Det sies at det er individuelt hvordan kroppen reagerer på lavkarbo. Noen raser ned, andre går ned, stopper opp, går litt opp, stopper igjen osv osv. Jeg tror vi bare må være tålmodige og holde oss til lavkarbo, så blir nok alt bra til slutt.
.

Takker! Jeg bruker også natren i te. Nå har jeg lagt inn drastiske tiltak; alt av grønt er borte, har kuttet ut te/kaffe/ost you name it. Jeg har ikke stått i ro en uke; det er 2 mndr. I dag viste vekta liten nedgang; en halv kilo. Dessverre har disse kommet og gått mange ganger i de siste to mnd. Krysser fingrene for at hardkuren virker! Korppen er merkelig; er dønn sliten i helgene - sover 11-12 timer hver natt, + noen timer på ettermiddagen. Går i døs resten av tiden; lurer på om kroppen protesterer mot det som skjer og at trettheten er et resultat av dette? Jeg er nok altfor opptatt/fokusert på mat/kosthold og manglende resultater - men hvordan i all verden greie å ikke fokusere på det når jeg venter på å gå ned?!?!

Nei; dette var nok sutring for i dag. Ha en god kveld alle sammen!!

Svar med sitat