Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 02:04   #1
NinaES
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: tromsø
Innlegg: 12
NinaES er på en erverdig vei
Smile

Triathlon og lavkarbo.

Heia!

Er ny her inne. Men har spist lavkarbo det siste året men veldig positive utfall. Hadde derimot noen mnd i sommer der alt sklei ut, og d merkes på vekt, hud, humør og velstand.
Så starter på ny frisk igjen, og føler meg allerede bedre etter bare noen få dager.

Har trent en del før, løping, sylking, toppturer, yoga og andre saltimer. Tenkte å skape meg et konkret mål for trening så fant ut at triathlon virker spennende OG krevende :-//

Men ønsker å gjøre et forsøk. Lurer på om noen har erfaring med å kombinere dette med lavkarbo. Er litt redd for å ikke få i meg nok iom at jeg går på en light form for steinaldermat. Dvs jeg spiser ikke ubegrenset fett fra bacon,ost, melkeprod, salamier og andre bearbeidede kilder. Men prøver å holde d så naturlig som mulig med reine fisk/kjøttprod, nøtter, egg og ubegrenset med frukt, grønnsaker og bær. Koser meg gjerne m sjokolade, gjerne mørk, av og til.

Har noen erfaring med triathlon og lavkarbo, som de vil dele? Eller triathlon generelt siden jeg bestemte meg for dette kun for et par dager siden :-)

Og er det noen her som spiser dette kostholdet jeg nevner? For har nemlig inntrykk av at mange går på atkinson, fedon, skaldeman eller andre. Som jeg regner med ikke er det samme...

Vil gjerne vite mer:-)

N.

NinaES er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig, rein steinalderkost Svar med sitat