Tråd: Bytt lege
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 08:48   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bytt lege

Sorry, Debz, jeg tuller virkelig ikke!

Han lurte i samme slenge på hvorfor jeg fortalte han at jeg hadde vondt i armene!
Du skjønner, jeg trodde at han som var legen min, og i tillegg den lege som sendte meg på attføring nettopp pga vonde armer, kanskje ville ha det i dokumentert i journalen min at jeg ble verre av å jobbe og kanskje hadde en god ide til at det skulle bli bedre!
Men neida, han bare skrev i journalen min at jeg var så negativ og bare forkuserte på problemer og virkelig trengte mye oppbakking etc!!!

Da jeg sa at jeg ikke syns det var fint at røntgenbildene ikke viste noe galt i hoftene mine fordi da visste jeg ikke hvorfor jeg hadde så vondt, så han meg inn i øynene og sa: Jeg tror du bare overdriver,jeg!

Bare jeg får han litt på avstand skal jeg skrive brev til han og til fylkeslegen!