Tråd: Magen vokser?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 19:41   #12
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magen vokser??

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Hei! Er det noen som har noen mening om hvorfor over de siste 3 dagene jeg har gått ned i vekt men magen vokser? (ikke bare mage - sidene også) Virker som jeg er helt oppblåst..jeg gikk fra 84 kg på fredag til 82.8 på mandag og 82.4 i dag men alt er så stramt rundt livet. Jeg får ikke kneppe buksene en gang! Jeg vet jeg har drukket mindre vann enn vanlig men det har jeg gjort nå i 2-3 uker så tror ikke det blir plutselig reaksjon fra det? Kan det være noe jeg spiser - for eks mine hjemmelaget knekkebrød? (nannas oppskrift) Jeg blir helt fortvilet... Vanskelig å glede meg over vektnedgang når det ser ut som jeg er større enn før! Setter veldig pris på deres meninger....

Jeg blir også oppblåst av hjemmelaget knekkebrød ala Nannah med mye frø i... Jeg har måttet kutte dem ut.. Så det eneste jeg spiser nå er fiberrik..