Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 09:31   #17
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange har endret retning underveis?

Jeg har nok hele tiden hatt ketolyse-filosofien i bunn, og hadde lenge et "mat-ideal" som matchet det - med tanke på grønnsaker osv. Etter et år med litt eksperimentering hit og dit har jeg dog oppdaget (som flere andre) at kroppen min fungerer fint uten nevneverdige mengder grønnsaker - så da jeg aksepterte dét, fjernet jeg jo et stress-element i dét at jeg ikke lenger har "dårlig samvittighet" for at jeg ikke spiser et salatmåltid hver dag. Videre har jeg jo blitt kjent med kroppen min - brøderstatninger tåler jeg ikke så godt, men noen biter mørk sjokolade nå og da går bra. Og, jo høyere fettprosenten i maten min er, jo bedre har jeg det, både fysisk og psykisk... så jeg har kanskje uten å legge merke til det gått fra slapp ketolyse til "streng" skaldeman?

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat