Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 15:34   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Watch out, people!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg er nok litt vel sånn at jeg forbinder mat med ting, som gjør at jeg kanskje kan ha litt kvaler med å spise det Men spiser det likevel da..
Men akkurat hårete ting synes jeg er fullgod grunn til å bli litt grosed out

Og vettu hva? Stefaren min var også septikkjører og kom hjem i mindre digge utgaver hver ettermiddag

Jeg ville nok stoppet opp, ja, og sikkert blitt en smule satt ut, men hadde sikkert spist resten, når jeg først var i gang, og tatt en hver bit i nærmere øyesyn. Og så hadde jeg sikkert tatt bilde og sendt til Euroshopper, men ærlig talt kun for eventuell kompensasjon, det innrømmer jeg glatt .

Haha, den sommeren, pappa gikk ned typ ti kg, og var bare skinn og bein da høsten kom ... .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat