Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 16:22   #22
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange har endret retning underveis?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Takk, Matglad! Jeg storkoser meg egentlig helt uten karber, jeg - men det blir så fort for mye protein (veeldig glad i kjøtt). Men jeg har, som deg, erfart at det virker - den uka jeg var strikt med 90% fett i dagsinntaket suste vekta nedover. Så ble jeg syk og slækk og vannsamlende, men når det er over, er det stadig ingen tvil om hvordan menyen min bør se ut.

Kanskje du kan fortelle litt om hva du spiser. Har prøvd å vri hjernen om det finnes mere nullkarbomat jeg ikke har tenkt på. Bruker litt ost da, blant annet til karbonader. Men spiser du noe annet som kan gi meg litt variasjon? Jeg syntes lenge det var greit med 0 karbo, og savnet ikke noe. Handling og matlaging er jo superenkelt om dagen. Billig blir det også. Og motivasjonen er så høy nå som dette funker etter å ha stått bom fast i et halv år, så det er no mercy til jeg er i mål. Begynner å bli litt matlei nå og jeg gleder meg til å kunne spise tacosuppe, squashlasagn, fløtegryter osv. Klager ikke, bare gleder meg til resten av livet hvor jeg kan slutte å tenke vektredusjon og innsnevring av hva jeg kan spise. Nå vil nok noen høykarbomennesker synes at jeg spiser snevert og innsnevret på ketogen kost, men det synes ikke jeg. Det er rene himmelriket for meg, hehe .

Til slutt, god bedring.

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat