Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-05, 12:04   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det har vært dårlig stell med å sitte ned ved frokostbordet hjemme hos oss. Hjemmefra var jeg vant til at vi gjorde det. FØR skole og jobb og ikke bare i helgene. Da jeg selv ble forelder ble det ikke så lett å gjennomføre felles frokost. Litt vanskelig å få de andre til å stå opp i 4-5 tida når jeg skulle på jobb kl. 0600.

MEN - Middager har vi alltid spist sammen, - med unntak av når jeg har hatt kveldsvakt. Og vi har alltid hat et varmt måltid (før). En av min sønns kamerater sa en gang: "Det er så kjekt å spise middag hos dere, for dere har alltid varm mat". Sambo og jeg spiser middag sammen så sant jobb tillater (fremdeles disse kvedsvaktene da...).

I helgene er det ALLTID frokost i fellesskap. Gjerne med venner/familie på frokostbesøk. Hver lørdag spiser vi frokost hos svigers - hele familien. Det er veldig koselig syns vi...