Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 19:52   #75
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Flere enn meg som er hekta på True Blood?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hahahahaha! For et bilde! . Det jeg elsker mest med True Blood er humoren som lyser gjennom i egenskap av den vanvittige overspillinga, de overdrevne karakteristikkene og harselasen av folks oppfatning av Sørstatene. Gritty, and I love it!
Twilight kan ta seg en bolle. Makan til håpløst sukkersøtt søppel. Jeg vet virkelig ikke hva de tenker på når de disneyfiserer hele konseptet. Jaaa! I stedet for å la vampyren selvantenne in a blaze of glory, la dem GLITRE! Og når noen kapper huet av dem, la dem bli til pappmasjédukker! Jeeez .
Og, ja. Jeg har sett dem alle sammen. Den eneste følelsen jeg ellers satt igjen med bortsett fra irritasjon, var at jeg hadde lyst til å bitchslappe han bugly varulvgutten.

Hilsen Frk Engasjert I. Skrekksjangeren.

Pøh.. Twilight er da også koooos!! Det kan jeg i allefall se sammen med ungene... Ble VEL mye sex i åpningsscenen på True Blood!