Tråd: Karbo-block?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 10:48   #17
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Karbo-block?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Jeg sier da ikke at trådstarter har psykiske problemer. Det er kun trådstarter som vet motivasjonen for å spørre på et åpent forum.

Men som sagt, hvis motivasjonen er å ta en pille for å forsette som før så vil jeg si at det er et psykisk problem ja. Er det så vanskelig å takle?

Nå må du gi deg. Det er da langt fra å ha psykiske problemer og synes det kan være vanskelig å takle at man skal kutte ut karbohydrater.

Hadde det vært en pille, noe det ikke er, som fungerte slik at den blokkerte karbohydrater og man kunne spise som før så kunne vel det fungert for noen.

Det høres ut som du tror at alle som har blitt tjukke sitter å fråtser i karbohydrater og overspiser. Der tar du veldig feil. Det er da mange som har ett sunt forhold til mat og karbohydrater som har spist relativt vanlig og sunt. Men det kan være at noen ikke tåler karbohydrater, har en arbeidssitusajon som sier at man sitter stille hele dagen osv osv.

Hadde noen da funnet en pille som gjør at man ikke trenger å tenke på dette mer hadde jo det vært flott.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent