Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 14:30   #6
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: hvor mye protein

Opprinnelig lagt inn av akakula, her.

...så om jeg ikke er så veldig aktiv, trenger jeg kanskje ikke så mye protein eller da?? mulig jeg spiser for mye av det da, og for lite fett i forhold..
ser mange ketolikker har gått på Psmf.. lurte på om det unne være noe for meg, men er sikkert ikke det når jeg ikke trener så mye mer enn gåturer?

la inn det jeg spiste i løpet av en dag nå, og fikk opp at jeg spiser 180gr protein, 160gr fett, og 15gr karber..
brøderstatninger holder jeg meg en del unna, tomat er og partystopper for meg, men spiser litt mandler.. ( en neve om dagen kanskje)
ellers normalt kjøtt og grønt og sauser/majones på...

Hvis man skal følge det som står her, og du ikke er veldig aktiv, så er muligens 180 gram proteiner pr. dag litt mye. Jeg kan ikke nok om dette til at jeg kan gi noe sikkert svar på dette, men det kan være et mål å øke fettmengden og senke proteinmengden.

Får håpe noen med mer erfaring og rutine enn meg kan komme inn og gi deg litt konkrete forslag og tips.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat