Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
God kveld alle sammen! Er tilbake etter noen dager unna forumet . Til ditt spørsmål vil jeg svare nei; jeg ligger på 3-4 g kh pr dag nå; har vært nødt til å gå så langt ned. Ser du skriver at kosttilskudd kan stoppe nedgang; takk for tipset! Jeg har sluttet helt å ta alle tilskudd, samtidig som jeg har sluttet all annen mat enn egg, kjøtt, fisk og fett (dvs som Skaldeman). HVis dette ikke får meg i gang så vet jeg ikke! Hvis det hjelper så tenker jeg å innføre litt etter litt for å se hva det er som stopper. Merker at jeg har mistet mye vann; dette til tross for stort vanninntak hver dag Vann og farris <3. Ketostixen viser svakt utslag hver dag nå, og jeg regner med det er alt vannet som gjør at den er svak.
Jeg har vist formulert meg litt feil; jeg mente at kosttilskuddene fra Ketolyse skal være til god hjelp for vektnedgang, og om man ikke tar kostti.. så kan det føre til en saktere vektnedgang Jeg bestilte produktene for to dager siden, og de kom allerede i dag! Jeg står helt stille nå, har gjort det i 2 uker. Frustrerende, ettersom jeg er så utålmodig etter å gå ned i vekt. Men ifølge de mer erfarne her inne, er det ikke uvanlig å stå stille selv etter så kort tid. Så jeg holder meg trofast til 10-15 karber ettersom kakaediagrammet i diett.no er rimelig bra i tillegg til at jeg har vært i ketose siden dag to. Det må da løsne til slutt

|