Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 15:55   #89
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Jeg nærmer meg jo ferdig med så mye som jeg har tenkt å gå ned, men plutselig så begynner jeg å grue meg til å skulle gå på vekten. Ikke i frykt for at jeg ikke har gått ned, men i frykt for at jeg har gått ned. Jeg ser jo fremdeles tjukk ut, og jeg bruker fremdeles ganske stor klesstørrelse. Så nå begynner jeg å bli redd for at når jeg når vektmålet mitt så skal jeg slett ikke være så slank og lekker som jeg hadde tenkt meg. Hva gjør jeg da? Tror det blir vanskelig å motivere seg for videre slanking, men det er jo litt nederlag å legge så mye energi og innsats inn i og slanke seg og så blir ikke resultatet bra en gang.

Vet jeg bare vaser nå, merker jo både på utseende og helse at jeg har tatt av masse, masse kilo. Men ble brått litt nervøs for at det ikke skulle være nok. Jaja, time will show. Er i alle fall spent på hva vekten vil vise på tirsdag når jeg kommer hjem fra denne jobbreisen og ikke har fått veiet meg på en uke.

DU er hvertfall ikke alene om å ha de tankene. Jeg ser selv at jeg er mye, mye tynnere i ansiktet og halsen, men magen har fremdeles bilringer. Noe kan kanskje bli bedre om jeg trener litt styrke men noen Tyra Banks blir jeg nok aldri - hverken som modell eller neger.

Vaskeklut: Gratulerer med "bare" fedme.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat