Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 01:44   #263
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Jeg er også lei av egg, men jeg prøver å bake meg lavkarbo brød å frokostlapper som jeg har fnnet oppskrift på her inne da klarer jeg å ha kokt egg på brødet. jeg spiser mye rømme sammen med salat. har ikke gått ned så mye men er godt fornøyd, nedgang er nedgang uansett. Lykke til videre

Hvilket brød baker du? Det kan være greit med anbefalling Og rømme elsker jeg! Den spiser jeg noen ganger istedenfor yoghurt. Takk for lykkeønkinger

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

Jeg har også "bare" gått ned 5,7 kg på 7-8 uker og har vel vært i ketose stort sett hele tiden... untatt noen småsprekker. Men jeg er glad jeg, da henger ihvertfall huden med! Og fortsetter det sånn så blir vi jo ferdige på ikke alt for lenge....

Jeg orker ikke egg lenger, så jeg spiser enten "ostekjeks" (Kavli osteskiver som stekes i ovnen til de blir sprø) med majones, salat og pålegg, eller reker i majones på lavkarbobrød eller Fiberrik. Drikker kaffe med kremfløte til!

Det er jo sant det du sier med huden! Det tenkte jeg ikke på da er det jo bra med langsom nedgang Ostekjeks må jeg prøve meg på... Er det bare å steike noen av de ferdige skivene med kavli ost?

Opprinnelig lagt inn av pernille, her.

Jeg lever på kylling, bacon og fløte. Steker kyllingfilet som er kuttet opp i passe biter, surres sammen med terninger av bacon. Litt pepper. Når kyllingen og baconet er ferdig heller jeg litt fløte eller rømme over ( trenger ikke være så mye) Dette spiser jeg hver dag. Om du trenger litt grønnsaker er det bare til å hive oppi noen busker med brokkoli.

Lykke til videre

dette har jeg ikke prøvd. Kylling er min favoritt så da må jeg prøve med baco. Takk for råd og oppsrkift! Og for lykkeønsker