Tråd: Spaghetti
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 10:29   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spaghetti

Opprinnelig lagt inn av CindyM, her.

Har prøvd å lage det med squash i dag.........laget forresten mat selv da. Mannen min syntes det var for vanskelig, skal bare lage rask spaghetti. Ja, ja fint da, så gjør jeg det selv igjen.
Så merkelig, først sier han at han godt kan hjelpe meg å gå ned i vekt, men om man så spør å gjøre litt ekstra til middagen eller ikke ha sine kaker/kjeks stående på bordet hele kvelden..........Nei, ja, såååå er det for mye å spørre om.
AERGH!!!!!!.........flere med samme problem forresten?

Slaåå av, snakk sammen og bli enig om at å endre kostholdet selv bare for en av dere involverer begge to.
Det er faktisk IKKE lett å være den som ikke legger om kosten heller.. Å tenke helt anderledes om mat i løpet av natta er neimen ikke enkelt. Ta den diskusjonen når dere er mette og orker en prat. Ikke beskyld mannen din for noe, men si at du trenger hjelp til kostendringen og om det kanskje er fint om han klarer å ikke spise kjeks rett foran nesa din sånn i starten. Og godta også at det faktisk kan være vanskelig for ham også.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat