Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 11:51   #372
Medli
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Herremin! Idag ser jeg faktisk hvor mye jeg har tatt av meg! jeg veier meg jo bare, måler ikke med målebånd å slikt for har det ikke. Å går bare med litt posete klær, så merker liksom ikke noe forskjell der. Men idag, når jeg skulle ta på meg mage beltet mitt fikk jeg sjokk! Før måtte jeg ha det i det andre hakket, greide å presse det inn i det tredje, men så ikke bra ut. Når jeg skulle ta det på meg idag, fikk jeg det inn i det FEMTE hullet uten problem! DEt er sykt!
Er så gla nå!

Fantastisk! Har ikke gått ned like raskt selv, men merker at jeg egentlig kunne trengt et nytt belte fordi mitt gamle er for stort, evt. se om noen kan lage nytt hull i det. Kjøpte det nemlig slik at det passet på det innerste hullet (såpass 'optimistisk' var jeg i tida før lavkarbo...).

Søndag er veiedag, og på tirsdag har jeg gått en måned på lavkarbo og holdt meg i ketose hele tida! Vekta rapporterte -1kg fra forrige søndag! Er utrolig glad for at jeg enda fortsetter å gå ned, bare venter på at det skal stoppe opp eller noe slikt..

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat