Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 06:59   #93
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Det er deilig med klær som blir for store ja. Jeg har også et par jeans som jeg må bytte ut. Men vil vente så lenge som mulig så jeg ikke trenger å kjøpe så ofte, så jeg snurper sammen i livet så godt jeg kan.

Ellers så synes jeg det er veldig lurt å selge ja. Jeg er selv ikke så flink til det, og da jeg ikke tør å spørre noen om de vil ha dem heller (det blir liksom å gni det inn at jeg klarer å gå ned og ikke dem) så ender stort sett alt mitt hos Fretex.

Jeg er ganske lei av å jobbe nå. 12 timers skift siden onsdag, inkludert helgen. Men i morgen ettermiddag skal jeg få reise hjem til familien min igjen. Gleder meg til å se ungene! Riktignok så skal jeg på kurs på Xtravaganza i morgen, så jeg får bare se dem litt før jeg må stikke. Men så kommer jeg hjem og kan lese for dem før de skal sove. *sukk* Spent på hva vekten sier når jeg kommer hjem.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat