Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 11:49   #98
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Hvis det med Fretex er en religionsting så er jeg i prinsippet enig med deg, men siden jeg ikke finner noen alternativer her så...
Synes det blir viktigere med miljø enn religion.

Men for all del, mente at du var flink som solgte, jeg kunne ønske jeg fikk somlet meg til det også. Jeg tenker innimellom at jeg skal selge noe, men så blir det bare liggende og til slutt havner det i Fretexhaugen allikevel. Møbler og dører osv. er jeg derimot flink til å få solgt på finn.

Heheh, jeg vil absolutt ikke starte en diskusjon eller noe omkring dette (er mange som begynner å diskutere etc). Men grunnen til at jeg ikke vil gi Fretex er fordi de har kasta ut sine egne soldater pga homofili -noe jeg tar sterkt avstand fra. Utkastelsen altså, ikke homofili.. I tillegg til at de kaster mye av det tøyet som er fullt brukbart. Men det er så absolutt bedre å gi tøyet til de enn å kaste det med en gang. Enig med deg i at miljø er viktigst

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat