Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 15:44   #16
Tonelise
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Tonelise er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo skader hjernen?

Jeg sitter her og gliser litt med meg selv og tenker ..er det mulig og være så negativ til en artikkel der en fagpersoner uttaler seg og rekker en pekefinger....
De fordømmer da ingen som går på Lav-Karbo..
Men ber faktisk folk bruke sunn fornuft og tenke seg om.Det er kanskje ikke alle som skjønner og har så godt kjennskap til akkurat det og og bruke Lav-Karbo..
De sier det KAN være helseskadelig.. og ikke at det ER.
Så sier de videre det er INDIVIDUElt når det gjelder hvor grensa går når det er skadelig og kutte ned på karbohydrater..Men går du under grensa DI, risikerer du at at hjernen ikke kan utføre de oppgavene dine optimalt.
Dere det KAN være skadelig og røyke....Det KAN være skadelig og drikke.....Mye kan være skadelig..
Slik jeg leser denne artikkelen så KAN det være skadelig, for meg er det en vesentlig forskjell at det ER skadelig...

Jeg synes det er skremmende, når jeg leser de fleste innlegg fra medlemmene her inne...Så vil jeg si, de har lest denne artikkelen som "fanden leser bibelen i kjerka".
Min livserfaring har lært meg, selv om ting funbra for andre så trenger det ikke funkse så bra for meg ...

Tonelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat