Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 19:58   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne.

Jeg tviler overhodet ikke at sykdommen ADHD eksisterer. Men jeg tror at alt for mange får den diagnosen på uriktig grunnlag. MANGE får et lettelsens sukk når en diagnose settes, og ADHD er en av diagnosene som settes da man ikke kan finne noe annet. Tro meg, vi har vært ørt og fjørti igjennom alle disse testene, for det SKAL være et visst antall tester som slår negativt ut før at diagnosen kan settes.. Guttungen min har fremdeles diagnoesen adhd, men har ikke brukt medisiner på mange år. Sannsynligvs er han bare en unge som er nysgjerring på alt annet enn det som foregår i klasserommet, for når tom rektor leverer ham sin personlige laptop og ber ham hente ut alle filene som ligger der fordi at skjermen ikke funker lengere slik at rektor selv klarer hente ut filene, da vitner det ikke mye om at han har adhd, men heller at han har interesser som ligger utenfor det som er ment å skal være interresant i skolealder... I god gammeldags skole fikk unger med evner oppbacking på det de var flinke til. Nå evner ikke skolen fange opp de som er flinke på andre områder enn det som foreleses i timene..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat