Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 20:14   #10
dida
Nytt Medlem

dida sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
dida er på en erverdig vei

Sv: Endret lukt av avføringen

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg reagerer negativt mtp lukt hvis jeg spiser noe med johannesbrødkjernemel eller Fiberhusk i. Kan det være noe sånt du også gjør? Dersom jeg holder meg vekke fra disse to fortykkerne så lukter det tilnærmet likt ingenting, kunne hatt potten i stuen for å si det sånn.

Jeg har jo fiberhusk i knekkebrødene jeg spiser mye av.....så kan jo være det uten at jeg vet det liksom MEN jeg må presisere at jeg overhodet ikke har andre plager på noen som helst måte,hverken luft i magen, vondt i magen, magen funker som bare det den
Det skal vel også være sagt at jeg ikke er gått i fullstendig ketose som det heter, jeg har kuttet ut brød, pasta, poteter osv, og matvarer med høyt innhold av karbohydrater....men er ikke så himmla nøye med telling av karbohydrater, ser på pakkene og tar det sånn på ca men dette funker tydeligvis, har gått ned og går fortsatt ned i vekt og føler meg langt bedre enn før
Det eneste jeg har lurt litt på er hvorfor den avføringa av og til lukter så ekkelt, den sitter i rommet en god stund etter jeg er ferdig ,så godt jeg får det unna før jeg drar på jobb om morran, ellers hadde jeg vel gassa igjel noen stakkars kollegaer

dida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer fett, ned i vekt :-) Svar med sitat