Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 13:40   #43
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo skader hjernen???

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Står det noe om hvor lang tid det tar før skadene blir merkbare? Jeg har holdt på å fire år, og venter spent. I motsetning til før kostholdet har jeg bedre konsentrasjon og klarere tanker, så kanskje det er sånn at det blir bedre før det blir verre, eller er det snakk om akutt brain mail function? Det siste virker jo mest forlokkende, selv om det kan bli litt pinlig om det skulle oppstå typ midt i en samtale, f.eks.

Kanskje du bare har forfalt sånn sakte men sikkert slik at du egentlig ikke har merka noe..... Kanskje du er "skada" allerede?

Jeg kan ihvertfall ikke bli noe verre enn jeg er allerede så jeg er "home safe", herregud jeg ler så jeg griner her - "brain malfunction du lissom

Til dere som gikk fem på og kjøpte blekka, henvises det til noe seriøs forskning eller er det bare Devron som er ute med leppa så lang eller er det stor?? Øhyy tror hjernen ikke er helt med her - fnis

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat