Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 13:53   #44
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo skader hjernen???

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Kanskje du bare har forfalt sånn sakte men sikkert slik at du egentlig ikke har merka noe..... Kanskje du er "skada" allerede?

Jeg kan ihvertfall ikke bli noe verre enn jeg er allerede så jeg er "home safe", herregud jeg ler så jeg griner her - "brain malfunction du lissom

Til dere som gikk fem på og kjøpte blekka, henvises det til noe seriøs forskning eller er det bare Devron som er ute med leppa så lang eller er det stor?? Øhyy tror hjernen ikke er helt med her - fnis

Ja, kanskje jeg rett og slett har blitt så fordervet av å spise ren og ubearbeida mat at jeg ikke er i stand til å vurdere mine mentale evner lenger, og tolker det derhen til at tankene er klarere, rett og slett fordi jeg har blitt en enkel sjel? Akk, ikke godt å vite.
Jeg har ikke kjøpt og lest den, må jeg innrømme, noe jeg kanskje burde ha gjort før jeg uttaler meg; Men! ut fra hva som er sagt av de som har lest den, så er det visst bare gammelt nytt, noe som jo er litt underlig. Man skulle tro at sånne fete oppslag kom ut fra revolusjonære oppdagelser. Og jeg som trodde agurktidene stort sett var over i august ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat