Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 19:59   #95
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Min erfaring er at det man ikke får hjemme/blir nektet hjemme, tar man igjen med renter når man blir eldre!

Jeg er adoptert. Jeg skulle bare ha det sunneste verden kunne by på! Foreldre og besteforeldre sloss om å dytte i meg det sunne de visste om, frukt og bær,
Endte opp med allergisk reaksjon på jordbær og sitrus!

I det øyeblikket jeg hadde tilgang på penger(bursdag, pantepenger, etc) ble det kjøpt godterier. Jeg var helt desperat! Stjal penger til godteri eller stjal godteri i butikken!
Senere, mens mine venninner kjøpte sminke og klær, kjøpte jeg mat. Alt jeg hade blitt nektet hjemme, gikk ned på høykant!
God mat som roastbeef, rekesalat, ost og skinke på samme loffskive, meierismør, fyrstekake, sjokolade, lyse knekkebrød, juice, brus,....... Alt jeg ikke fikk hjemme, kunne jeg nå kjøpe selv!

Og vekten økte og økte og økte!!!