Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 22:29   #1
Topas
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
Topas er på en erverdig vei

Tusen takk alle sammen!

Jeg begynte i sommer å snoke litt rundt på internett etter en slankekur, da jeg snublet over denne siden og begynte å lese med stor iver. Ketolysekuren var absolutt noe for meg! Jeg har passivt delt deres oppturer og nedturer, fremgang, fulgt tips og gode råd DERE har gitt, i tillegg til boken Nå har jeg valgt å lage min egen profil her inne så jeg kan være med på moroa også

Så en annen ting; Min gammle far fortalte meg at legen hadde sendt brev om at han måtte vurdere å begynne å bruke insulinsprøyter (han hadde diabetes type 2). Jeg fortalte om ketolysekuren, og han så på dette med stor skepsis, noe som ikke er så rart da han har spist store mengder brød og poteter hele livet. Han hadde også godt av å ta av ett par kilo. Etterhvert gav han ketolysekuren en sjangs, og jammen har han ikke tatt av 13kg OG sluttet helt med medisinene han før hadde tatt for diabetes! Takk for at dere har hjulpet min far til å bli "frisk" Nå gliser han fra øre til øre hver morgen når han steiker egg og bacon til frokost

Topas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat