Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 09:37   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ramla av lasset, og trenger motivasjon

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Takk for tilbakemeldinger!
Jeg har det ok med maten nå...men så var det den treninga da
Har aldri vært glad i å trene, så det er vanskelig å legge det inn som første prioritering når jeg planlegger dagen min..hehe

Jeg hater trening, t.o.m ordet
Men jeg kaller det å trimme, og kan anbefale at du starter i det små. Gå en tur, husarbeid er god trim.
Det som fikk beg til å begynne å gjøre noe annet enn gåturer var å bruke datterens wii-spill (sportspill), fikk meg wii fit plus, treningsspill og boksespill osv...
Danse er morro. Jeg har fått dilla på Zumba. Sjekk ut youtube, søk på zumba og det kommer opp massevis av filmsnutter på forskjellig varighet. (jeg fantnoen som heter zumba kellogs)
Dette syns jeg faktisk var så morro at jeg investerte i orginal-dvd'ene. Og jeg har drevet nå med dette siden jan/feb. Og det er like morro. Jeg merker forskjell i kondis, musklatur og holdning

Det jeg egentlig ville frem til er at det er viktig å finne en trimme-måte som gir glede og som man ønsker å gjøre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat