Sv: Lavkarbo skader hjernen?
Opprinnelig lagt inn av nonta, her.
Heisann. Jeg drikker masse vann (2-3 ltr pr dag), og spiser rent. kutta ut maltitol og kunstige søtstoffer i mai, da hadde jeg holdt på et år denne siste runda.
Ellers har jeg hatt ett par runder før, starta først i 2005, da gikk jeg på ketolyse først, og starta på eurodiett når vekttapet stanset opp. På eurodietten fikk jeg de samme bivirkningene.
Det er jo utrolig utmattende, så det er mulig jeg ikke klarer å henge overgangen gjennom før jeg øker karbo inntaket litt ? (mest grønnsaker og nøtter,fiberrik og lavkarbopasta) Da er alt vel, j(og føler meg veldig sunn da ;-) )eg går bare ikke ned..Husker ikke om jeg kom over kneika tidligere, og da hadde jeg ikke barn så det var ikke så ille å være så trøtt..Men nå har jeg vel holdt ut i ett par uker, og målet er å holde ut ett par uker til i håp om at det letter. Setter pris på tips og råd  
Jeg ligger litt høyere i kh-inntak (25-40 g) og lavere i fett (ca50%) enn mange andre her inne for det er da jeg har det best. I tillegg må jeg drive med porsjonskontroll for ellers stopper vekta helt opp. Jeg passer på at kh hovedsaklig kommer fra grønnsaker, samt LITT nøtter og bær . Men det er nå en gang sånn at ikke alle kan være i ketose, men da kan man jo legge seg påen generell lavkarbo a la Fedon f.eks. Lykke til uansett, håper det løsner for deg 
|