Tråd: Pizzamuffins
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 12:17   #14
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Pizzamuffins

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Må være enig at jeg er ingen super baker altså. Jeg klarer fint å få til ting etter oppskrifter.

Men når det gjelder å bytte ut ett produkt med noe annet, da er jeg rimelig blank. Jeg aner ikke hvilken egenskaper glutenmel har i forhold til bakemix og fiberhusk.

Men da er det vel egentlig bare å prøve seg fram. Synd dette er ganske dyre produkter, så litt kjett å prøve seg alt for mye fram også

Men det er kanskje noen andre her som vet hvilken egenskaper glutenmelet har i forhold til fiberhusk og bakemixen.

Marius

Bakemiks består av gluten og melkeprotein.. Har du noe annet enn glutenmel i tillegg, f.eks soyaprotein, kan du jo prøve 50/50 av hver.. Og reduser gjerne oppskriften når du prøver, så slipper du å kaste bort så mye av produktene hvis det ikke funker.

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat