Sv: Gå ned i vekt sammen?
Opprinnelig lagt inn av Vintergumman, her.
Skei ut med en dans, hopp i fallskjerm, kjøp et nytt DYRT klesplagg.
Dette er en ypperlig mulighet til å roe ned på tendensen til at alt må feires med mat. De fleste utskeielser ender både i magesmerter og dårlig samvittighet. Er det noe du vil sitte igjen med etter bursdagen din?
Evt. feire med slikt som ikke er så farlig. Lag en liten godteskål av møøøøøøøørk sjokolade, bringebær og noen nøtter. Kanskje en bolle baconcrisp?
Gratulerer med nedgang, forresten alle sammen! Jeg er grønn på dere som må oppjustere til 10 kg 
Har rundt en kilo igjen selv nå, hvis jeg husker rett, men kjenner den kommer til å bli seig å få av.
Ja, nå er jeg motivert for å IKKE skjeie ut på bursdagen min! Jeg skal bake lavkarbo suksessterte og sjokolademousse til dagen etter, for da fyller dattra mi ett år, og det blir familieselskap. Greit å ha noe man kan spise i sånne selskap. I tillegg blir det sjokoladeprins og Cola Zero på selve dagen min! Det skulle holde i MASSEVIIIIS! Blir sikker uggen i magen bare av dette jeg. Mye søtstoff.
Kan forresten melde om at jeg omsiiider er nede på 90 kg! HURRA for meg! Det betyr at jeg har gått ned 15 kg nå, og har igjen 1 kg til jeg har nådd målet for 1. oktober! 
Hva gjør vi når vi har kommet til 1. oktober da dere?? 5 kg til, til jul?? )
|