Sv: September-slankeren
Hei! Slenger meg innpå her jeg også. Startet på ketolysekur mandag i denne uka, så jeg er helt fersk i akkurat denne type slanking. Men ikke når det gjelder slanking generelt, det har blitt noen runder opp gjennom årene 
Begynte å ta meg sammen i midten av august når jeg fikk se bilder av meg etter årets ferie, her måtte noe gjøres! Har derfor gått ned noen kilo allerede på rett å slett å spise mindre ala GR - men er lei av å være konstant sulten så nå prøver jeg ketolyse Dessuten vil jeg gjerne miste fett så raskt som mulig, spesielt rundt magen - og da skal jo denne måte å slanke seg på være ideell.
Var i ketose allerede på tirsdag i følge stixen, og har kost meg med mye godt syns jeg. Har aldri vært noe brødmenneske så det savner jeg ikke, elsker egg så det tror jeg ikke jeg blir lei av med det første ihvertfall. Egg kan jo varieres mye. Sjokolade og desserter er blitt min store last, det blir en utfordring for meg å holde meg unna.
Jeg har tenkt å gå ned ned 10-15 kg på denne dietten, og håper på et gj.snittlig vekttap på 1 kg de første ukene - blir spennende å se på mandag når jeg har holdt på en uke.
Er vel i grunnen mer opptatt av å miste cm enn vekt - komme inn i "normale størrelser" slik at utvalget i klær blir bedre. Nå blir det å kjøpe det man får på seg - man kan ikke velge og vrake akkurat. Jeg syns det er gøy med klær, så å komme inn i str. 42/44 er mitt mål med min høyde på 172 og ganske kraftig beinbygning. Hvor mange kilo jeg må ned for å få til det - ja det får jeg bare se etterhvert!
Flott at det fins en slik tråd der vi kan støtte og motivere hverandre!
|