Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 11:30   #82
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, nei, for det står ingenting om strikkefastheten på garnet .

Men det fant jeg ved hjelp av min gode venn google. Så får vi se om hjernen min er i stand til å regne litt på det. Finull: 22m=10 cm.
Uhm, ja det vil si at rutene skal være 10x10 cm det da (eller, litt mer ettersom hun strikker med pinne 4 på garn beregnet til 3,5 pinner). Haha! Jeg trenger mer kaffe.
Jeg har en haug med viking naturgarn som er mykt og supert til toving, og så har jeg en god kompis som er så snill mot meg, spanderer middager og kjøper vin til meg og stiller opp og i det hele tatt, og jeg har ikke evne til å gi så mye tilbake, men jeg vet han er en tøffelmann, og at hans gamle har huller i seg. Jeg har begynt en gang i tiden, og de måler 13x13 cm, så det blir nok bra! Han bruker 44, og i blant 45.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat