Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 12:17   #17
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan du si som nekter å spise noe som helst med spor av fisk i .

Hehe, men det føler jeg blir litt annerledes. Jeg har smakt litt diverse fisker og liker ikke smaken av det. Og så ballet det på seg til å bli en mental allergi mot all fisk og sjømat. Det var ikke det at noen fortalte meg hva det var laget av, og derfor sluttet jeg å spise noe jeg likte.

Jeg fikk også en drøss med jenter på min alder til å slutte å spise rødt og rosa snop. Jeg fortalte dem at en vanlig rød-farge (e-120) er knuste lus mens jeg knasket videre på det røde og rosa smågodtet.

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg... har faktisk aldri smakt lungemos. Kan det sammenlignes med noe annet, smaksmessig? Kunne nemlig godt tenke meg å få i meg mer innmat, men her er jeg på ukjent grunn.

Har du smakt morrpølse? Det blir noe av det samme, tror jeg. Moren min lagde en slags gryterett av morrpølse. Altså morrpølsa ble kokt ut og var en del av sausen. Så tok hun i biter av vanlig pølse. Hm, tror jeg må spørre henne om hva oppskriften egentlig var, men tror ikke det var så forferdelig mye mer i morrpølse-gryta.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat