Tråd: Spaghetti
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 12:52   #25
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Spaghetti

Opprinnelig lagt inn av martefie, her.

Ja. Men sammen med kjøttsausen funker det fint. Jeg ville aldri spist det "bart". Og jeg tåler varm gulrot bedre enn hvetemel uansett, det er snakk om å avveie mulige ulemper.

Edit: Men GB på gulrot er 4 pr 100g mens sukker har 68 så sukker er fortsatt verst. Så i grunnen skal du spise styggmye gulrot før blodsukkeret blir like påvirket.

Oi, sorry, jeg tenkte på GI, men GB er jo viktigere. Men høy GI og lav GB betyr jo at man får en spike i blodsukker altså masse insulin plutselig for så å få blodsukkerfall. Og så var det visst bare nesten like høy GI som sukker (ikke høyere), sorry.

Folk skal få gjøre som de vil altså. Du har tydeligvis satt deg inn i dette og har avveid ulempene som du sier.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat