Sv: Te og Fun Light-saft
Ooops.... Jeg er stordrikker av te jeg også!!
Av en eller annen uforklarlig grunn, har jeg ikke hatt lyst på kaffe overhodet på snart 9 uker. (Jeg har vært i ketose i 9 uker på mandag). Merkelig! Før fikk jeg hodepine og måtte reise til bensinstasjonen for å kjøpe kaffe hvis jeg hadde glemt å kjøpe til helga. Dette ble borte av seg selv. Vel, vel, vel - godt med alle uvaner som forsvinner av seg selv, men det forteller meg at det faktisk skjer veldig mye i kroppen som jeg ikke er klar over, rett og slett.
Men altså te... Det er vanskelig å klare seg uten. Jeg vet ikke akkurat hvor mye te jeg drikker, men jeg drakk tidligere alle disse rare teene, som er med solbær og alt dette, men det sluttet jeg med og gikk over til Twinings Earl Grey, (traktet), og jeg har 1 sukett i hver kopp. Jeg lager et par kanner à 3/4 liter hver dag....
Men jeg går allikevel ned veldig mye akkurat nå. Er inne i en stim som kom samtidig som jeg sluttet med Fun-Light. For meg, ser det ut til at sukettene i teen går greit i.o.m. at jeg går ned som bare det nå om dagen.
MEN - stopper det opp, så går sukettene vindusveien de også!!! 
I alle fall, så synes jeg i sum at kunstige søtningsmidler nå er skumlere å tylle i seg enn sukker, faktisk. Jeg vet ikke - jeg føler meg sikrere på sukker nå enn suketter. Dette må jeg tenke over. Liker ikke tanken på at det skjer ting i tarmene som jeg ikke vil skal skjer der.... 
Ja - dette må jeg virkelig tenke over....
Synes dette er er et knallforum. Så mye ting man får svar på her.
Blir tøft å kanskje måtte slutte med te, men må jeg, så må jeg, jo....
Mvh,
JuVi

|