Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-05, 22:15   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Min mening er at en Morning Shine Bar inneholder ikke nok næring for å kvalifisere som et måltid/en frokost. 11,8 gram protein er litt i underkant. Men den er iallefall bedre enn ingen frokost. Å spise to for å dekke opp blir iallefall helt feil. Det hender at jeg tar en sjøl av og til...... i bilen på vei til jobb 06.30 om morningen

Hvis du har tid og anledning ville jeg vel har prøvd å heller lage en frokostpannekake. Jeg lager en av 2 egg, 50 gram kremost, 15 gram proteinpulver (med vaniljesmak), kanel og littegrann søtstoff. Visper sammen. Hiver oppi en liten form. Strør over 30 gram med frosne bringebær og har i mikroen 2 min 20 sek. (!). Legger lokk på boksen og tar med med hele greia på jobb. Skal prøve å ta bilde av den og legge inn her neste gang jeg lager !

Eller du kan prøve MHM's frokostpannekake uten havregryn.....