Sv: Hva kan jeg drikke??
Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.
Etter å ha stått i ro på vekta noen uker, har jeg i dag bestemt meg for å ta ut separasjon fra min gode venn Cola Zero.. Jeg er totalt avhengig, og drikker mye hver dag.. Har vel etterhvert innsett at den kan være grunn til at vekta står i ro..derfor gjør jeg altså nå et forsøk for å se om den er grunnen
MEN, om det er den, så vil jeg tro at det er pga søtningen som er i den.. Altså, betyr det at om brus stopper vekta mi, så gjør også suketter det?
Om det er sånn, hva kan jeg da drikke? Jeg skjønner jo selvfølgelig at vann er det opplagte svaret Og kommer til å drikke mye vann fremover...men hva annet kan jeg drikke??
Drikker vanligvis mye te med suketter i på jobb..klarer ikke drikke te uten noen søtning. Kaffe drikker jeg og med suketter(og melk)
Sååå... om jeg skal gi opp kunstig søtning; kan jeg kun drikke vann???
Jeg sliter også litt med hva jeg kan drikke.
Drikker masse kaffe (mye mer en før) med en liten skvett fløte innimellom.
Drikker masse vann. Har en mugge i kjøleskapet med limeskiver i, den fyller jeg opp hele tiden.
Yogi Tea fra helsekosten er anbefalt, den er søt slik at du ikke behøver å tilsette suketter. Jeg har kjøpt "sweet Chili"-varianten, men synes egentlig ikke den var så god.
Har lyst på melk. Funlight-saft og light brus drikker jeg så sjeldent som mulig. Savner virkelig å kunne drikke annet enn kaffe og vann 
|