Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-05, 10:56   #17
Tidligere bruker
Gjest

Heia Tonekvam!
Tusen takk for veldig fine ord!
Det er akkurat slik jeg ser på det ja. Dette er ikke et kosthold for livet for meg, bare et kosthold for en periode (altså diett). Det har jo virket på meg Og det er ikke pga mitt tidligere kosthold at jeg veier for mye. Det kan hende at det er vanskelig å forstå andre, men vi er jo alle forskjellige

Jeg skal prøve å være flink i sommer tross en liten pause. Å ha eget brød går jo fint, og jeg har jo vent meg til det brødet på smak også så
Men tror ikke jeg orker å tenke så mye lavkarbo på middagdelen. Å stå inne på det trange kjøkkenet til svigermor å lage meg egen mat, mens hun står og lager til 8 andre, OG alt jeg gjør på hennes kjøkken er feil, frister ikke særlig....

Men jeg skal være flink. Og det trenger ikke bli så ille som mange her inne tror. For mitt tidligere kosthold var BRA altså. Så lenge som kiloene ikke fyker opp så...
Jeg skal i bryllup 23.juli og fram til da skal jeg så og si være like flink som til nå. Vil jo se best mulig ut da.

Og ja, kanskje vi sees vel Teltet. Jeg vil være den som sitter ved et bord og drikker vann (øl, ææææææææsj)

Svar med sitat