Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 10:00   #33
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Er det rett å kaste ut sigøynere fra landet?

Jeg synes det er utrolig at vi har fricampet midt i mellom en haug med romanifolk familier i sverige i hver eneste sommer i hele oppveksten og nå i sommer med egen familie og ALDRI noen sinne blitt frastålet NOE. Ikke veldig vanskelig å å bli frastålet noe når man camper i campingvogn med forteltetet fult og vinuene oppe og er borte i timesvis, eller i lavvo. Men ikke en ting har noensinne manglet..
De svenske romanifamiliene er kanskje mere høflige? Jeg har nemlig opplevd de lik photo beskriver( sannsynligvis samme folk siden det er i samme område).

Det betyr ikke at noen av de ikke er uærlige. På samme vis som det finnes temmelig mange uærlig nordmenn også. I hele oppveksten var vi mere skeptisk til norske turister i sverige enn romanifolket.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat