Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 14:20   #14
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Leiden mutasjon

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Det høres bra ut at minstejenta får videre utredning, så lenge hun er homozygot er det viktigst at hun får videre oppfølging og evt blir satt på behandling, eller at hun får komme jevnlig å sjekke INR. Dere andre "er det ikke så farlig med" hehe, så lenge kostholdet er godt og kroppene deres jevnlig er i bevegelse, så ligger dere godt an til å slippe unna. Jeg kan hvertfall gå god for at det er ingen dans på røde roser og søt musikk å ha blodpropper, så jeg håper dere får god oppfølging.

Lavkarbo ER et godt middel. Jeg skal ta mine prøver på torsdags morgen, men tror jeg må vente til neste legetime med å få resultatene.

Ja tror nok me fer god oppfølging. Legen virka veldig seriøs. Ho henviser veslejenta videre til barneklinikken og oss alle til ein genetikker.

Heldigvis er heile familien lavkarbo vennlig, så overgangen til full lavkarbo blir ikkje så vanskelig

Ønsker deg lykke til på torsdag. Håper prøvene dine blir fine

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat