Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 16:13   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Leververdier og urinsyre?

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Takk til dere begge to.

Har ikke problemer med gallesten eller annet fra den kanten. Har slitt med tykktarmen så det er mulig det knytter seg til den. Har tatt ultralyd tidligere uten å finne noe, men.

Leste også nettopp at man kan få forhøyet urinsyre av å spise for mye proteiner også. Jeg spiser nok kanskje litt for mye av de, regner aldri på det. Kanskje en ide å sjekke inntaket.

Når de ringte meg fra legekontoret i dag ymtet de innpå en medisin som het Allopurinol. Føler ikke at jeg har lyst på noen tabletter for dette enda. For som Kitt skriver, verdiene er jo ikke så høye.

Vel, skal til dr. mannen den 29. såda får jeg høre hva han mener.

Skal vi starte en sånn føljetong sammen?? Legebesøk 2010??
Jeg var forresten og tok endel hormontester i dag, men IKKE det hormonet jeg ville teste.. De kunne ikke det, jeg må til Oslo for å gjøre det og jeg har ikke vært i Oslo på over 22 år!