Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 19:36   #14
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Laseroperasjon av øyne i Oslo eller Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Harde linser?!

Hehe, neida. Er helt ok det, men selv så hadde jeg aldri orket det. Jeg er for å prøve alt, så har faktisk bestilt meg et slikt par for å prøve ut, men de ble lite brukt gitt. Jeg kan heller ikke laseroperere meg, har for tynne hornhinner, men det gjør meg egentlig ingenting, for jeg fungerer kjempegodt med å bruke døgnlinser ("sovelinser"). Så får jeg heller håpe på at jeg kan få en litt tidlig kataraktoperasjon etterhvert, det blir jo litt som refraktiv kirurgi.

Jeg begynte med harde linser fordi jeg har såpass stor skjevhet og jeg fikk et myyyye klarere visus ved harde linser. Men jeg satser også på catop etterhvert.. Det kommer stadig nye linser... Men pr i dag har jeg intet alternativ..ICL er utelukket, og alle de små grå fuglene forblir borte hos meg... Hvor tynne er dine hornhinner forresten?? Mine er ca 480..