Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-10, 19:28   #4
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Grete Roede lavkarbo?

Dette lurer jeg også på, har googlet litt og det ser ut som for meg at det de tilbyr er mer et kosthold ala Lindberg. Med 160 karber om dagen.

Tror dette er veldig på begynnerstadiet og at de prøver seg frem og til slutt vil tilby mer karboredusert enn det de gjør per i dag. Må kanskje nærme seg dette gradvis for å ikke helt svikte sin egen teori? Men GR er først og fremst business, så klart de hiver seg vel på bølgen nå som Lavkarbo er blitt "in"

Interessant å lese at GR faktisk startet med lavkarbo for 35 år siden for så gradvis å tilføre mer norske matvaner da det norske folk syntes dette var vanskelig å følge.

Det som jeg synes kunne være interessant med GR lavkarbo er at jeg savner samme opplegg på lavkarbo som på GR. Altså en oversikt som viser eksakt hvor mye du skal spise, hvor mye gram av hver matmengde osv....

Skal bli interessant å følge med videre hva som skjer med GR, f.eks om fem år....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat