Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 02:10   #16
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Tallet på vekta vs speilbildet ...

De klærne jeg passet når jeg var 15 kg lettere passer ikke...eller dvs kun buksene som ikke passer.. Alt annet passer. Og buksene jeg passet for noen få mnd siden, får jeg såvidt på meg. Jeg har lagt på meg de 15 kg på bare 1 år...

Men som sagt tidligere i denne tråden, så har jeg hatt buk, hofte og ryggplastikk(kun nede på ryggen) og det har nok mye med det å gjøre at jeg syns jeg ser ok ut Rett og slett fordi jeg ikke lenger har noen valker(når jeg står..hehe)

Nå når jeg sitter, så merker jeg at jeg har endel fett på magen, det hadde jeg ikke for 1 år siden. Men men, jeg er i FULL gang nå!! Denne uka trener jeg kjempemasse(sålangt), OG jeg har sagt farvel til min kjære Cola Zero.. Har sålangt gått ned 1 kg siden mandag..men i og med at jeg både trener og kutter kunstig søtning, så er jeg usikker på hvem av de to som gjør at vekta har løsnet bittelitt. Men, who cares?? hehe.. så lenge vekta går ned fortsetter jeg å holde meg unna cola zero, og skal gjøre mitt beste for å finne tid til så mye trening som mulig

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat