Sv: Er det rett å kaste ut sigøynere fra landet?
Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.
Ja, det er i kommentarfeltene etter artikler i medier man generelt finner det lesverdige, er det ikke?
Tillegger en debattant en oppfatning uten videre..
Og det er vel bare der ord som "emosjonalisme" blir brukt, siden det pr.definisjon ikke er et ord, utifra norske ordbøker.
Peker på rettskrivning istedenfor å si noe konstruktivt om trådens tema..
Bare for å komme med litt sånne "tørre fakta" du synes så brennende interessert i, i motsetning til oss andre her.
Ny påstand uten substans, insinuerer, konkluderer (type-snakker med seg selv)..
Eller er det kanskje bare "tørre fakta" som støtter opp om deres meninger du og Plastbox finner særlig interessante?
Båssetter debattanter med andre uten videre, mens man klager over at man båssetter..
Når EU-kommisær for justis-og borgerrettigheter Viviane Reding går ut og trekker paralleller til nazisme, er dette vel strengt tatt ikke "emosjonalisme" fra naive, venstrevridde romantikere.
Når ble det en politiker påstår standarden for hva som er riktig eller ikke? Hva med å komme med et argument istedenfor å gå til personangrep på noen du ikke har det minste kjennskap til?
Hva er værre med utsendelsen av godt integrerte KosovoSerbere fra Norge og Franske Romani som sendes til Romania? Hvor er den "nazistiske" delen? Burde Reading gå offentlig ut og anklage Jonas Gahr Støre for å bruke nazistiske metoder overfor KosovoSerber-familier med småbarn?
Jeg velger å gjøre som Photo, trekke meg ut av denne diskusjonen før jeg får helseproblemer. Utter ignorance combined with arrogance is just too much.
Så et kjapt innlegg med personangrep og insinuasjoner og ellers uten argumentasjon, og så stikker man av.. Hvem var det som var voksen og seriøs igjen?
BiggieS
|