Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 11:51   #22
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Tror sesong 3 av Fringe begynner snart. Denne uke eller neste. Har ikke sett det, men SKAL.

*kremt* Les mitt innlegg. Fringe går i dag! I morgen tidlig kan du laste ned episoden!

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

I sommer fikk jeg også sett Being Human, sånn serie jeg liker. En vampyr, et spøkelse og en varulv under samme tak. Hehe :P

Har testet den også. Det var den britiske, ikke sant? Var ikke fan av den.

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ser det er mange serier jeg ikke har hørt om engang.

De fleste av disse hadde ikke jeg heller hørt om før jeg bestemte meg for å laste ned og sjekke noen av de nye TV-seriene, så det er helt forståelig. Men de fleste av seriene som er verdt å se kommer jo til Norge etterhvert. Av og til etter noen måneder, av og til etter noen år.

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Carisma - du kan ikke sammenligne BBT med Arrested Development!!!! Sorry altså, men BBT=teit, AD=FANTASTISK!

Haha, motsatt!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat