Tråd: Fatshaming
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 13:37   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fatshaming

Opprinnelig lagt inn av martita, her.

Eg har etterkvart meir eller mindre gitt opp å handle på vanlege klesbutikkar. Føler meg som ein fettklump, og eg e ikkje stor. Har handla på Zizzi, der dei ansatte er store damar som veit kor skoen trykkjer, for å sei det sånn, men det er jo dyrt.

Selv jeg som er 152 cm / 55 kg (da, nå er jeg litt lettere) dropper som regel å handle på Vero Moda - de har jo størrelser som ofte ser ut til å være beregnet på anorektiske 12-åringer uten former... Jeg skulle prøve en skjorte i str. M for en tid siden, men torte ikke dra den nedover for den var så trang at jeg tvilte på at jeg fikk den av igjen uten å rive den i stykker... Klesstørrelsene i dag er ofte en vits.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat